🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در دل بجز شقایق عاشق کسی ندید

(ثبت: 5743) فروردین 9, 1397 

تو بنده ی خدایی و من بنده ی دلم 

تو در پی خدا و خدا در مقابلم 

در دل بجز شقایق عاشق کسی ندید
تا باغبان خداست، همین است حاصلم 

از بس که خیره  مانده ی چشمِ تو بوده ام
ترسیمِ موجِ چشمِ تو شد از فضایلم 

«در عاشقی مگر سخن از عرض و آبروست؟» 1
بی آبروترین به فرازِ محافلم 

تا پیر دل گشود ز کار دلم گره
استادِ حلِ سخت ترینِ مسائلم

9/فروردین/1397

1_ مصرع از زنده یاد حیدر یغما شاعر خشتمال نیشابوری