🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در رگ تاک….

(ثبت: 2650) مهر 29, 1395 

من زنده ام، آب و آتش و خاک منم

خورشید نه ، کهکشان نه، افلاک منم

آنسوی فرشتـــه ، فــوق ادراک منم

خــون دلِ عشــق  در رگِ تاک منم!