🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در سوگ مرغ سحر

(ثبت: 232385) مهر 18, 1399 
در سوگ مرغ سحر

 

پرواز اگر چه سهمت از زندان است
ای مرغ سحر نام تو جاویدان است

صد حیف که صوت ربّنا شد خاموش
صد کوه زِ غم به قلب یک ایران است

حسن نبی جندقی(تنها)
وطنم تسلیت🖤🖤

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    مهر 18, 1399

    سلام

    تسلیت عرض می کنم

    در پتاه خدا 🌹

  2. حسین شیرکوند

    مهر 18, 1399

    🙏🙏🙏🙏🙏
    🌷🌷🌷🌷🌷

  3. علی معصومی

    مهر 18, 1399

    درود ها ارجمند
    تسلیت دارم
    برای نبودنش
    ◇◇◇◇
    خدایش بیامرزد……..🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹

    در پناه خدا

    • حسن نبی

      مهر 18, 1399

      درود و عرض ادب و احترام

      روحشان شاد🥀

  4. فریبا نوری

    مهر 18, 1399

    صد حیف که صوت ربّنا شد خاموش

    درودها استاد گرامیم
    🌹🌹🌹🌹

    • حسن نبی

      مهر 18, 1399

      البته صوت ربنای استاد زینت بخش سفره های افطارمان بوده و خواهد بود

      روحشان غرق در آرامش ابدی💐

  5. سپیده طالبی

    مهر 18, 1399

    درودها استاد گرامی

    و عرض تسلیت و همچنین سپاس برای این سروده زیبا و همسوی این پرواز

    پاینده باشید🌺

    • حسن نبی

      مهر 18, 1399

      درود و عرض ادب و احترام

      همچنین بر شما💐🖤🥀

  6. درودها🌺🌺🌺

    • حسن نبی

      مهر 21, 1399

      ارادتمندم استاد🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا