🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در فراق پدر

(ثبت: 220256) دی 10, 1398 

 

در فراق پدر
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
———————————-
بابا جونم، بابا جون
مهربونم، بابا جون (2)
——————————–
بابا جونم به خدا تنگه دلم
نکنه به من بگن سنگه دلم
هنوزم باور ندارم رفتنت
غسل و تشییع رفتن در کفنت
———————-
روز و شب با خاطراتت زنده ام
از وجود توست که من پاینده ام
آه وافغان میکشم هر شب و روز
داغ تو سنگینه داغی سینه سوز
——————————
سایه ی روی سرم ای پدرم
من که بی بال و پرم ای پدرم
اسوه ی صبر و سخا تاج سرم
بی تو بشکسته پدر بال و پرم
———————————
یادگاری عکس تو مونده به قاب
جز غم دوریت ندارم انتخاب
باورش سخته جدایی از پدر
از غمت شد دیدگانم دیگه تَر
———————————–
غروب ها بدون تو دلگیره
دلم از دوریت بابا میگیره
جای خالی تو و درد فراق
زمونه تواز بابام داری سراغ
——————————–
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. با سلام و درود خدمت شما آقای چهار محالی
    خداوند به شما صبر جمیل و جزیل عنایت کند
    روحشان شاد
    🌹🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    دی 10, 1398

    درود ها ب شما
    جناب چهار محالی نازنین

    خدایش رحمت کند آن مرحوم را
    و به شما صبری جمیل عطا کند
    🌹🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا