🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در قفس

(ثبت: 217288) آبان 11, 1398 

گاهی کم و گاه یک نفس می خواند
آواز به میل همه کس می خواند

بی شک که به یاد آسمان می افتد
وقتی که پرنده در قفس می خواند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 11, 1398

    🌷🌷🌷🌷لذت بردم

  2. منصور شاهنگیان

    آبان 11, 1398

    درود بر شما …

  3. مینا یارعلی زاده

    آبان 11, 1398

    درود بر شما گرامی
    بسیار عالی🌷🌷🌷

  4. ژیلا راسخ

    آبان 11, 1398

    🍃💐

  5. طارق خراسانی

    آبان 11, 1398

    جناب ََساکی سلام

    خیلی زیباست
    اخیرا چندتایی قناری مهمان باغ ما شده اند
    قناری های قفسی
    یکبار در قفس باز بود و قناری از آن خارج شد و ما هم نگران حال او
    آنان هرگز در خا ج از قفس داوگ نمی‌آورند.
    چند ساعتی گذشت و ناامید از آمدنش
    ناگهان یکی از مهمانان مرا صدا کرد و گفت قتاری باز گشته است! برایم عجیب بود
    براحتی به قفس هدایت شد.
    این داستان واقعی را از این باب گفتم که اگر شاعران رقیق القلب قناری زیبایی را در قفس دیدند زیاد ناراحت نشوند قفس خانه ی زیبای اوست.

    در پناه خدا
    ، 🌿👏👏👏👏🌿

  6. رسول رشیدی راد

    آبان 12, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹

  7. سپیده طالبی

    آبان 13, 1398

    زیباست و به معنا
    درودتان باد جناب ساکی گران قدر🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا