🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در قلب منی

(ثبت: 239562) خرداد 30, 1400 

 

خدایا خدا , در دلم جا گرفتی
به لطف خودت تا ابد پا گرفتی
مرا تا بر دولت عشقِ رویت
هدایت نما تا بر لطف کویت

همی در کنارت بمانم
به مهرت دوا حال زارم
چو از دیده ام خون ببارد
ز شب تا سحر در کنارت

به روز و تمام طلوعت
به شب چلچراغ شکوهت
مرا تا پس پرده ی نور
رسان بر بلندای کویت
تو مگذار ما را خدایا
در این وادی بی سُرورت
بیفشان به جانم ز کویت
نسیم گلستان رویت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
    شاعر بزرگوار
    شعرت
    خدایی است
    برای رهایی است
    هرجمله اش طلایی است
    برای درد دل
    دوایی است
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا