🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در محضر ماه (عید سعید فطر)

(ثبت: 227043) خرداد 5, 1399 

 

در محضر ماه

به پایان آمد آن ماهی که مهمان خدا بودیم
کنار سفره ای از رحمت و لطف و صفا بودیم

خدا را شکر یک بار دگر تقدیر مان این شد
که لبریز از حضور قلب و ایمان و دعا بودیم

شبی در محضر ماه و حضور خالق یکتا
طلوع صبحگاهان را پر از شور و نوا بودیم

به تقدیر شبی بهتر ز اوصاف هزاران شب
پر از نجوای خلّصنا به یاری آشنا بودیم

برای بخشش جرم و خطای بنده ای عاصی
پی خورشید تابانی ز نور هل اتی بودیم

خداوندا ز تقصیر و گناه و جرم ما بگذر
اگر عمری ز راه و رسم خوبانت جدا بودیم

رها کن پای از زنجیر و دام از بال های ما
که ما بشکسته بال باغ عرش کبریا بودیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام استاد معصومی
    قند مکرر بود خوانش دوباره غزل زیبایتان

    🌷🌷🌷

    • علی معصومی

      خرداد 5, 1399

      درود و ارادت
      جناب همایونی نازنین
      سپاس از کوچک نوازی جنابعالی
      و نظر لطف شما🙏🌿🌺🌸🌺🌿

  2. رسول رشیدی راد

    خرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا