🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در مدار تو سوختنن خوب است

(ثبت: 7157) آبان 30, 1397 

از تو گفتن ، دراین چمن خوب است

 سود مند و به جا، سخن خوب است

 اتفاقی که تلخ  و  شیرینش

 برساند تو را به من خوب است

 تب پروانگی گرفته مرا

  در مدار تو سوختن خوب است

   سر اگر  می رود  سرِ نیزه

   برود، جنگِ تن به تن خوب است

   به وفایی که شرط عاشقی است

 پشت پا بر هوس زدن خوب است

  تو مرا می بری به هر صورت

    در قمارِ تو باختن خوب است

   آب بگذار ، این  شهیدان را

    دفن بی غسل وبی کفن خوب است

   به خدایِ  میانِ  خنده ی  گل

  تشنه مردن، خدا شدن خوب است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):