🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در معرض فروپاشی

(ثبت: 6965) آبان 6, 1397 

پرِ ذوقم.. شبیه فرشچیان، وسط کارگاهِ نقاشی
پرِ دردم.. شبیه ژاندارمی که لباسِ تنش شده ماشی

فحشِ زشتم.. شبیه الفاظی که ابابیل وقتِ سنگ زدن_
دانه دانه حواله می کردند به تمامِ تبارِ نجاشی

داغدارم.. شبیه بانویی که شبِ عقد خواهرِ تنی اش
صورتش را سپرده بر دستِ زنِ مشاطه ی بدِ ناشی
شرمسارم.. شبیه توصیفِ پدر از زندگانیِ پسرش
گرچه می گفت خوب سِت بوده رنگ کفپوش با گلِ کاشی

خنده دارم.. شبیه رفتارِ مضحکِ جوجه لاتهای محل
تِزِ مردانگیِ توخالی… ادعای دروغیِ داشی…

بی پناهم.. شبیه کارگری که حقوق دو روزِ کاری اش
خرجِ نصبِ طنابِ دار شده وسط کارگاه کفاشی

سالمندم.. شبیه تهرانم.. با تلنگر به خاک می افتم
منِ روی گُسَل بزرگ شده… منِ در معرضِ فروپاشی…

حال و روزم شبیه اشعارم وسطِ هفته ها چه بی ربط است
اولِ هفته ها اگر بودی… آخرِ هفته ها اگر باشی…!

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    آبان 6, 1397

    درود و دستمریزاد جناب صادقی مود عزیز ؛

    زیبا و لذت بخش …

    کسب فیض شد دوست گرانقدر …

    توفیقتان روز افزون باد .

    • مهدی صادقی مود

      آبان 6, 1397

      سلام دوست عزیز جناب اسدپور ارجمند

      ممنونم بزرگوار

      برقرار باشید

  2. مازیار نژادیان

    آبان 6, 1397

    درود ها
    شعر هم اگر گفته می شود باید حرفی برای زدن داشته باشد

    درست به مانند این غزل جلیل که در خود هر آنچه لازم بود داشت

    درمند و اجتماعی و چند لایه ، امروزی و بدون اطوار و خودمانی

    درودها بزرگوار و دستمریزاد

    • مهدی صادقی مود

      آبان 6, 1397

      سلام جناب نژادیان ارجمند

      خوش آمدید

      ممنونم بزرگوار زیبابین هستید

      درودتان

  3. عظیمه ایرانپور

    آبان 7, 1397

    سالمندم.. شبیه تهرانم.. با تلنگر به خاک می افتم
    منِ روی گُسَل بزرگ شده… منِ در معرضِ فروپاشی..

    درود بر شما

    متفاوت و زیباست

  4. سلام گرامی……………….دست مریزاد……………..برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا