🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوات!

(ثبت: 233255) آبان 16, 1399 
هوات!

…………………..در هوات…………………..

مثل باغی زرد و لبریر از خزانم در هوات!
دائم اندر ناله و درد و فغانم در هوات!

ذره ای آرامش اندر روزگارم نیست نیست!
آتشی افتاده بر روح و روانم در هوات!

بی قرارم سخت از عشق تو این ایام هجر!
مثل مرغی بی کس و بی آشیانم در هوات!

صبح شد آخر شب تاریکم آخر صبح شد!
نور باران گشت آخر آسمانم در هوات!

کاش میشد تا کمی من سنگدل تر می شدم!
رو به مرگست این دل بس مهربانم در هوات!

من که یک عمری صدایم در نمی آمد ولی!
چند سالی مثل یک آتشفشانم در هوات!

ای که جان بگرفتم از حال و هوایت مدتی؟
لطف کن تا بعد از این ها هم بمانم در هوات!

نیست سامانی به کار و بار من این روزها!
من بسی سرگشته همچون آرمانم در هوات!

شعر: آرمان داوری
اول تیرماه ۹۶

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آبان 16, 1399

    👏👏👏👏👏
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. موسی عباسی مقدم

    آبان 16, 1399

    درود بزر گواربسیار زیباست در پناه خدالذت بردم شادکام باشید🌹🙏👍🍃🌿💐🌺🌷🌸🌈

  3. جواد مهدی پور

    آبان 17, 1399

    درود بر شما

    💐💐💐

  4. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها
    با این اشعار جز لذت بردن مگر کاری دیگر هم میشود کرد؟
    هرچند تلخ هم باشد گاهی اما شعر است و زیبائی
    دستمریزاد🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا