🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دزدان آبرومند

(ثبت: 255637) بهمن 12, 1401 

 

دوستانی که به بیت المال دستی داشتند
خون مردم خوردن و سهم بزرگ برداشتند

شد خزانه خالی از بود و نبود ملتی
چون ز بیت المال لحظه لحظه برمی داشتند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1401

    سلام و درود

    سروشی تقدیم نگاه شما

    مضمون که قشنگ و خوب و عالی ست
    خوش نقش و نگار و عین قالی ست
    از حضرت مصطفی سؤالی ست
    غائب شده قافیه، کجا رفت؟

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. سلام جناب مروج

    ژن بد و دزد بیت‌المال که دوست نمی‌تواند باشد، راحت می‌خورند یه آبم روش 🙂

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا