🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دستِ خودم نبود شدم شاعری دلا

(ثبت: 215320) مهر 14, 1398 
دستِ خودم نبود شدم شاعری دلا

دستِ خودم نبود شدم شاعری دلا
شاعر شدم بیان حقیقت کنم تو را

دل در هوای کوی تو یک عمر گشت هان
هر چند ، داغدیده شدم ، همچو لاله ها

مجنون خیال جانب صحرا نشسته ام
شاید که عابر ، از گذرم ، عشقِ با وفا

از این زمانه ،سهم مرا شد که شاکرم
شکری کنم چو مور ، تقلا ، ز غم رها

دم را غنیمتی ز ، دمی ، لذّتی برم
گر می زنم قلم به بیان حرمتی دلا

دور از اسارتی چو گلی لاله سرخگون
دور از حصارِ عشق ، که با عشق آشنا

عاشق شدم به عشق وجودی چو کائنات
حرمت ، تمام حال کند او ، به والیا

ولی اله بایبوردی

03 / 07 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 14 
  1. جواد مهدی پور

    مهر 14, 1398

    درود بر شما استاد بایبوردی عزیز
    💐💐💐

    • سلام

      استاد مهدی پور ارجمند

      سپاس از حضور سبز پر مهرتان

      شادکام باشید

      🍃💐🍃💐🍃💐🍃

  2. امیر جلالی

    مهر 14, 1398

    آدمی عاشق می شود و بعد شاعر می شود و یا اول شاعر می شود و بعد عاشق می شود.
    بسیار زیبا بود و درود بر شما

    • سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی نکته سنج

      سپاس از همراهی تان با دقت نظر زیبایتان …

      تقدیمی : ❤️

      از ولی پرسی چه شد ؟رفتی سراغِ عشقِ الله
      یک کلامی بر تو گویم من که برهانی ندارم
      .
      .
      .
      .
      ولی اله بایبوردی

      🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

  3. عظیمه ایرانپور

    مهر 14, 1398

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

    • سلام

      سرکار خانم ایرانپور

      ممنون از حضور سبزتان

      🌸🌸🌷🌸🌸

  4. … سلام استاد
    ممنونم که همیشه به دغدغه های من سر می زنید و تنگ برای دلم دست…

    • سلام

      استاد گرامی

      سپاس از همراهی تان

      سکینة القلب را برایتان آرزومندم …

      تقدیمی : 🌺

      هر ورق کاغذ رسد بر دست من
      روی هر یک دیده حرمت ، ای به فن

      منقبض دل منبسط با خاطرات
      با کلامی دوستان در انجمن

      ولی اله بایبوردی

      14 / 07 / 1398

      🌈🌈🌿💐🌿🌈🌈

  5. طارق خراسانی

    مهر 14, 1398

    , سلام و درود

    و بار دیگر چون همیشه مهمان صفحه ی پر بار تان بودم

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سلام

      استاد خراسانی ارجمند

      لطف فرمودید استاد

      سپاس از همراهی تان

      شادکام باشید

      🌈🍃❤️🍃🌈

  6. رسول رشیدی راد

    مهر 15, 1398

    ❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹

  7. آفرین استاد عزیز.
    زیباست

    • سلام

      استاد زمانیان ارجمند

      سپاس از خوانش زیبایتان

      در پناه حق

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا