🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دست ستم

(ثبت: 241905) مهر 7, 1400 

 

باز مى بينم كه دستان ستم زخمى زده

باز قارون در دل اموال ما چنگى زده

تا كجا نامردمى ها مى برد ديوار راست

برجها و كاخها تصوير اين پندارهاست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا