🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دشت بی پروانگی

(ثبت: 387) آذر 28, 1394 

دشت بی پروانگی (تقدیم به استاد حاکی)

هر زمان شعرت به قلبم مثل باران می زند 
دشت بی پروانگی دم از گلستان می زند

با خزان همرنگ و هم آواز نیزاری ولی
با تغزل پنجه ات ساز بهاران می زند

موج دریای غزل ،شورآفرین ساحل است
حرف آخر را به دریا مرغ طوفان می زند

آسمان هم عرصه ی جولان پرواز تو نیست 
پرتو بالت رقم بر لوح کیهان می زند 

راه مکتبخانه ات دور است ،اما پای دل
با قدم ها طعنه بر خار مغیلان می زند 

زیر طغرای تو حکم دار منصور است و باز
هر نگاهت سر به کوی سربداران می زند

ماهتاجم،تا شبستان ادب در دست توست
لاف هم آغوشیت را مام ایران می زند 

اشک شمعت ((حاکی )) از خودسوزی پروانه هاست
عادل از شبگریه هایت دشنه بر جان می زند

عادل دانشی 4 آذر 1394

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 29, 1394

    سلام و عرض خیر مقدم بر جناب عادل دانشی عزیزم

    وجودت گلباران

    خوشحالم شاعر و استاد پاکی از خطه ی جنوب به پاکیان پیوست

    اینجا خانه ی شاعران پاک است…

    به خانه ات خوش آمدی عادل جاااااااااان

    این اثر  فاخرت دلنشین  و زیباست

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………………………………………..

    • عادل دانشی

      آذر 30, 1394

      سلام استاد خراسانی بزرگوار

      خیلی خوشحالم که افتخار حضور در جمع استادان و سروران پاک نهاد را دارم و  جرعه نوش چشمه معرفت بزرگواران باشم

      همیشه شاد باشید و سربلند

  2. سمانه تیموریان

    آذر 29, 1394

    سلام و عرض ارادت و خیرمقدم

    واقعا زیباست 

    دستمریزاد 

    • عادل دانشی

      آذر 30, 1394

      سلام سرکار خانم تیموریان

      یک دنیا سپاس از محبت بی دریغتان

      زنده باشید

  3. سلام و عرض ادب و احترام

    بسیار عالی و زیبا بود

    هردو بزرگوار در پناه امن الهی

  4. A

    اسفند 10, 1394

    سلام عادل جان بسیار زیبا بود .

  5. حسـین رضـائی

    خرداد 2, 1397

    سلام

    زادروزت مبارک

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا