🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعوای موج و ساحل

(ثبت: 250676) شهریور 10, 1401 
دعوای موج و ساحل

 

با من شیدای عاشق اینچنین بد تا مکن
بیش از اینها پیش غیر و آشنا رسوا مکن

از محبتهای من گر خسته ایی آنرا بگو
خسته ایی از من عزیزم ؛ خستگی حاشا مکن

روزهایت با من دلداده شیرین بود و شاد
از دلت بیرون من و، آن شادمانیها مکن

زندگی کوتاه اما غصه هایش بس دراز
اینقدر چون موج و ساحل بی ثمر دعوا مکن

باش تا گیرم سرت بر سینه تا وقت سحر
بگذر از من ، اشتباهات مرا احصا مکن

شادمانی جهان در لحن شیرین تو است
با سکوتت گوش من محروم از آن آوا مکن

گر کنی ترکم فرو ریزد سرای عاشقی
ترک آغوشم مکن ویران من و دنیا مکن

نقش تو شادی نشاندن بر دل دلداده است
اینقدر بیهوده نقش غیر از آن ایفا مکن

بر دل راضی نشاندی شور و شادی و امید
با غروبت ؛ شام ترحیم مرا احیا مکن.

 

سیدرضاموسوی راضی
بحر رمل مثمن محذوف

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 10, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. مدینه ترکاشوند

    شهریور 14, 1401

    سلام ودرود بر استاد زیبا قلم
    عااالی دستمریزاد

    • سید رضا موسوی راضی

      شهریور 15, 1401

      🙏🙏🙏💖💖
      درود و سپاس از نگاه محبت آمیز شما.
      نوش نگاهتون.

  3. مریم محبوب

    شهریور 15, 1401

    🌺🌺🌺🌺

    درودها جناب موسوی

    💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا