🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعوت

(ثبت: 265176) آبان 9, 1402 

 

گاه وُ بی گاه که دعوت به شرابم می کرد
باده می ریخت وُ از ریشه خرابم می کرد

زندگی با من اگر دستِ رفاقت می داد
زود می آمد وُ با غمزه عذابم می کرد

مثلِ یک شمع که بر حالِ خودش می گریید
آتشِ این تبِ جانسوز مذابم می کرد

عقل می گفت که عاشق نشوم، باور کن
عشق با شعبده ای ساده مُجابم می کرد

او که گل واژهء زیبایِ غزلهایم بود
کاش یکبار مرا دوست خطابم می کرد

 

 

 

نظرها 14 
  1. سلام و درود بر شما
    بسیار زیبا بود

  2. طلعت خیاط پیشه

    آبان 9, 1402

    درود بر شما بسیار
    زیبا سروده اید
    🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸🌹

  3. برهان جاوید

    آبان 9, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا
    🌺🌺🌺👏👏👏

  4. رسول بیرانوند

    آبان 9, 1402

    سلام و درود
    زندگی با من اگر دست رفاقت می داد
    “من و با حوصله می خواند و کتابم می کرد ”
    با اجازه از مصرع شما وام گرفتم
    بسیار زیبا

  5. مهرداد مانا

    آبان 9, 1402

    سجاد عزیز … از این کاشها ، زیاد داریم و ای کاش ، کاشهای ما روزی خاطره شوند

    • سجاد پورخدایار

      آبان 10, 1402

      استاد گرامی ممنون از التفات شما،امیدوارم به آرزوهای ناب خود برسید

  6. مهدی سیدحسینی

    آبان 10, 1402

    درود بر شما
    با آرزوی توفیق الهی
    🌹🌹

  7. معین حجت

    آبان 10, 1402

    درود …
    دستمریزاد👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا