🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعوت

(ثبت: 234619) دی 1, 1399 

 

ما را به طواف کعبه دعوت کردند
احرام نبسته قصد قربت کردند
صدها دل بشکسته غریق دردند
سجاده نشینی همه عادت کردند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. درود
    روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا