🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “دعوت”

(ثبت: 251092) شهریور 21, 1401 

 

ویران شده ام در خود
آباد کن این من را
دست از سر دل بردار
بر باد کن این غم را
شوریده و سرگردان
بی تاب ترینم من
بر حال دلم بنگر
آتش بزن این دم را
حالیست مرا بی تو
کنج قفسی در بند
بشکسته دلم انگار
آزاد کن این من را
از فاجعه چشمم
بگذشته دگر خوابی
آغوش تو گر باز است
دعوت بکن این من را.

#دنیا_تیموری
۰۱/۰۶/۱۴

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 21, 1401

    💐💐💐🌿

  2. محمدرضا ذکاوتمند

    شهریور 21, 1401

    درود برشما
    از فاجعه چشمم
    بگذشته دگر خوابی
    🌺🌺🌺🌺🌺 دستمریزاد

    • دنیا تیموری

      آذر 1, 1401

      درود و سپاس از همراهی و نگاهتون🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا