🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دفتر دل

(ثبت: 252648) آبان 11, 1401 

 

دفترِ مشقِ دلم را خوب رويي باز کرد
نکته های نغز را در گوشِ دل آواز کرد
تا سر انگشتِ نجيبِ عشق بر قلبم نشست
در مسيرِ نور يکباره دلم پرواز کرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    آبان 11, 1401

    درود جناب مروج همدانی گرانقدر 💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا