🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلآرام

(ثبت: 252348) آبان 1, 1401 

 

دلآرام

رشته ی افکار ما و گوشه ای از شال تو
لحظه ها جامانده در تقویم ماه و سال تو

گرچه میخواهم به شعر خود بپردازم ولی
مصرعی کو بهتر از پرسیدن احوال تو

دیدن باغ بهشتم با دو چشم تو خوشست
مثل بادی می کشانم خویش را دنبال تو

ای بهاران شمه ای از عطر و بوی کاکلت
ای تمام شاخه ها سر در خم آمال تو

عالم سرگشته کی بیند بخود نام و نشان
تا نگیرد توشه از اوصاف خط و خال تو

دل نمی بندم به عالم گر نباشد حرف تو
پی نمی گیرم به غیر از عشق مالامال تو

مثل بارانیکه خود را وقف پایت می کند
اشک چشمم قطره ای از گوهر سیال تو

بعد از این عمر خودم را ای نسیم صبحگاه
می گذارم در سر راهی به استقبال تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 1, 1401

    سلام و احترام محضر استاد عزیزم جناب معصومی گرانقدر

    چقدر عالی سرودید

    لذت بردم از شعر پاک و آسمانیتان

    هر چه دارم میگذارم خالصانه در طبق
    ای بقربان تو جانا این دل من مال تو

    خال هندو کرده پر ، آثار شعر و نثر را
    من ولی حیرانم از شکل قشنگ خال تو

    آرزو دارم که روزی آرزویت می شدم
    من دعا گویم بدست آید همه آمال تو

    بداهه ای ناقابل

    درود بر شما

    سر بلند و سلامت باشید به مهر

    💐🙏🌹❤️🌹🙏💐

  2. محمدعلی رضاپور

    آبان 1, 1401

    دل نمی بندم به عالم گر نباشد حرف تو

    سلام و درود و ارادت
    جناب معصومی عزیز ❤️🙏

  3. طارق خراسانی

    آبان 1, 1401

    گرچه میخواهم به شعر خود بپردازم ولی
    مصرعی کو بهتر از پرسیدن احوال تو

    سلام بر عزیز جانم

    خیلی زیباست
    لذت بردم

    در پناه خدا ❤️

  4. صفا یغمایی

    آبان 1, 1401

    سلام برمعصومی عزیزوشیرین سخن
    درودتان.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا