🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبرانه

(ثبت: 261944) تیر 26, 1402 

 

از تمام هرچه زیبا دیده بودم سر تویی!
در قیاس ماه با زیبایی‌ات، بهتر تویی!

گفته‌بودی دوست‌داری شعرهایم را بخوان:
علت این شعرها تنها تویی دلبر! تویی!

جمعی از اهل هنر گفتند جادو می‌کنم
من فقط یک واژه‌پردازم که جادوگر تویی!

در هوایت زندگی کردن خود پروانگی‌ست
هر مسیری را که رفتم مقصدش آخر تویی!

یک نفر باید دلیل بودنت باشد و من،
شک نکردم هیچ! تا شیرین‌ترین باور تویی!

 

▫️شاعر: سیامک عشقعلی

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 26, 1402

    سلام و درود
    به شیرین ترین باورتان برسید ان شاء الله

  2. عظیمه ایرانپور

    تیر 26, 1402

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌸

  3. فیروزه سمیعی

    تیر 26, 1402

    درودتان باد جناب استاد عشقعلی ادیب گرانقدر
    غزل بسیار زیبا و دلنشین و موزونی سروده اید
    زنده باد 👏👏👏👏
    پاینده باشید و سرفراز و سبز
    🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿

    • سیامک عشقعلی

      تیر 26, 1402

      خیلی ممنونم
      شاد و‌ برقرار باشید
      به مهر خواندید 🙏

  4. طلعت خیاط پیشه

    تیر 26, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🌹🌷🌺🌸💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا