🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگم

(ثبت: 742) بهمن 17, 1394 
دلتنگم

دلم تنگ است…

برای روزهای عاشقیم

برای گریه های گاه وبی گاهم

برای ذوق لحظه دیدار

برای گرفتن دوباره دستانش

من دل تنگم…

دل تنگ کسی که دلش تنگ دیگریست

دل چه میفهمد که نیست

که رفته…

دل کار خودش را میکند

و هر غروب دوباره میگیرد

و من

باز دلتنگش میشوم….