🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگی

(ثبت: 5902) اردیبهشت 6, 1397 

دلتنگمو این واقعه پنهان شدنی نیست

دردِ من و دل دائم و درمان شدنی نیست

عشق تو و اندوه شب و ابر خیالت

آبستن بغضی ست که باران شدنی نیست

از فرط غم و همهمه ی دائم این درد

ساکت شدن قافیه کتمان شدنی نیست

با کوله ای از عشق و غزل گفتن و هجران

رفتم به دل تنگی که ویران شدنی نیست

تاوان زیادی به سَرِ عشق تو دادم

در گویش احساسی که اذعان شدنی نیست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):