🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلداری ( شعر بدون نقطه )

(ثبت: 253483) آذر 6, 1401 

(  برگرفته از سروده ها و متون بدون نقطه آوای دل  )

دلا رو سوی دلداری ، که مهر و سادگی دارد
کسی که در رَهِ دلدادگی آمادگی دارد

.

دلی مملوِّ دل رحمی ، سَری در راهِ سَرداری
کلامی در رَهِ اِصلاح ، مَرامی در هواداری

.

هَماره رای او محکم ، دمادم روی او مَسرور
و مالامالِ دلگرمی ، حسود همواره گردد کور

.

اگر او را دهی دل ، او ، دَهَد سَر در رَهِ دلدار
کسی که مهر او گردد ، دوای درد لا کردار

.

همه اَعمالِ او صالح ، و کرداری که دارد سود
سر آمد در رَهِ  اِمداد ، و در کارآمدی  مَعدود

.

دلا همواره رو سوی ، کسی که سِرِّ دل دارد
و راه و رسم آدم را ، همی اِکرام می دارد

.

سروده  بابک حادثه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آذر 6, 1401

    درود بر شما جناب حادثه🌺🌸🌷🌹

    • علی احمدی

      آذر 6, 1401

      حضور مغتنم شما خود درودی است والامرتبه . مهرتان افزون باد

      🌺🌺🌺🌺

  2. شاهزاده خانوم

    آذر 6, 1401

    درود بر جناب حادثه بزرگوااار..🤓🌹
    اینجا هم پیداتون کردیم..😜
    خوانش دوباره لذت‌بخش بود..👏👏

    • علی احمدی

      آذر 6, 1401

      به به عرض ادب شاهزاده خانوم گرانمایه بنده نوازی می فرمایید

      🌹🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    آذر 6, 1401

    درود بر شما

    زیبا ست

    زنده باشید جناب احمدی عزیز

    💐🌿👏👏👏

    • علی احمدی

      آذر 6, 1401

      هزاران درود دست بوسم گران ارج منت نهادین بر حقیر

      🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا