🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلم را تکان بده

(ثبت: 218775) آذر 13, 1398 

یک دست جام باده دلم را تکان بده

“با یک نگاه ساده دلم را تکان بده”*

مثل مسافری که غریب است مانده ام

بگذر دمی ز جاده دلم را تکان بده

ترمز نما کنار دلم، با دلم بگو

جانا چرا پیاده؟! دلم را تکان بده

من دست می کشم که زنم پل به سمت عشق

با مهر دست داده دلم را تکان بده

قامت بکش دمی که قیامت به پا کنی

لای در ایستاده دلم را تکان بده

بنشان دلم کنار خودت گاز ده برو

زیبای پر افاده دلم را تکان بده

چون شیر نر به بیشه نشستم، تو عشقمی

بازا چو شیر ماده دلم را تکان بده

یک دست سوی آغوش مهرم بخوان به شوق

یک دست جام باده دلم را تکان بده

 

*مصرعی از استادغلامرضا صفادل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 13, 1398

    درود آقای ابوطالبی
    سپاس از اشتراک گذاری
    با آرزوی بهترین ها💐💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا