🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلواپس

(ثبت: 246151) اسفند 22, 1400 

 

من میدانم
علف ها مثل شقایق
دل دارند
کسی دلواپسِ بغضِ باران نیست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    اسفند 22, 1400

    من می دانم
    علف ها مثل شقایق
    دل دارند
    کسی دلواپسِ بغضِ باران نیست
    👌👌👌
    آفرین عزیزم خیلی زیبا و با احساس می سرایی
    🌹🌹🌹

  2. درود بر شما و قریحه تان

  3. طارق خراسانی

    اسفند 22, 1400

    سلام دختر عزیزم

    شاهکاری کوتاه است

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🙏🌿

    • فاضله هاشمی

      اسفند 23, 1400

      درود بودنت را سپاس بابایی مهربونم🌹

  4. اسفند 22, 1400

    سلام “من” ابتدای اثر برای تاکید است یا قابل حذف است؟

    • فاضله هاشمی

      اسفند 23, 1400

      سلام«من» هم می‌تونه حذف بشه هم تاکید باشه مشکلی ایجاد نمیکنه ولی تاکیدش زیبا تره

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا