🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلیریوم‌ِ حزبِ باد

(ثبت: 253453) آذر 5, 1401 
دلیریوم‌ِ حزبِ باد

 

من تو را نمی‌شناسم
تو خود را
بیا آنی برایِ هم
شکلک تعریف کنیم!

 

ــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):