🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل‌مرگی در کسوفِ هلیا

(ثبت: 255207) دی 30, 1401 
دل‌مرگی در کسوفِ هلیا

 

بر تنِ داغِ غـــم دلش لَم داد

بـه بغـل زانـوانِ دَرهـــم داد

چشم را دستِ بغضِ شبنم داد

 

ـــــــــــــــــــــــــــــ

 

تلخ روزی‌ که مادرش خورشید

گشت آغوشِ بودنش تعطیل!

 

ـــــــــــــــــــــــــــــ

سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود جناب دکتر مدهوش گرانقدر

    شب خوش

    بزرگوارید و گرانقدر

    خاکسار و سپاسگزارم

  2. سلام و درود جناب استاد یغمایی گرانقدر

    سپاسگزارم از لطف حضرت عالی به خط خطی های حقیر

    نفرمایید بزرگوار استادی شایسته حضرت شماست و حقیر پادو و شاگردی بیش نیستم!

    خاکسار و سپاسگزارم

  3. سلام و درود جناب رضاپور
    شب خوش

    از لطف و بزرگواری شما سپاسگزارم

    سلامت باشید

  4. سلام و درود

    شب شما بهشت

    از لطف حضور و محبت شما سپاسگزارم