🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل آشوب

(ثبت: 243738) آذر 30, 1400 
دل آشوب

 

هرچند دلـم پریش و پر آشوب است
بالشت شبم تا به سحر مرطوب است

پیش تـو همیشه خنـده دارم بر لب
تا فکـر کنی که حال زارم خوب است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 30, 1400

    . با درودم نیک
    . استاد ارجمند یکی از فراموش نشدنی های
    . دیالوک شاد روان خسرو شکیبایی هم همین است
    . (( حالم خوب است . اما تو باور نکن ))
    . نقل به مضمون .
    . سروده اتان زیباست 🌺
    . یلدایتان مبارک باد 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. خسرو فیضی

    آذر 30, 1400

    . با درودم نیک
    . استاد ارجمند یکی از فراموش نشدنی های
    . دیالوک شاد روان خسرو شکیبایی هم همین است
    . (( حالم خوب است . اما تو باور نکن ))
    . نقل به مضمون .
    . سروده اتان زیباست 🌺
    . یلدایتان مبارک باد 🌺🌿🌹🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا