🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل دل ِ عشق

(ثبت: 4102) خرداد 1, 1396 
دل دل ِ عشق

چگونه  بی تو نشینم  تو  جسم و جان  ِ منی

طلوع   ِ صبح   ِ سپیدی     شکوه    ِ یاسمنی

حلول  ِ سجده ی  شعری  میان  ِنبض  ِغزل

هوای   دل   دل    ِ عشقی امید   ِ قلب  ِ منی

         

بقد و  قامت  ِ  عشقت    نشسته ام   به نماز

مرور  ِ  حس   ِ نجیبی     حلاوت    ِ  سخنی

قسم  بشیون   ِبغضی  که    می بُرد   نفسم

برای   غربت   ِ این    دل     ماَمنی    وطنی

به سر سرای  حرایت  شکوه ِخورشید است

تویی که  مطلع  ِ عشقی   سرود   ِ هر صنمی

بیا که بی تو نفس در هوای  من  تنگ است

تو  اشتیاق  ِ سرودن   ،    صداقت    ِ  چمنی

چنان تهی شده ام از منی که تو شده است

تو انعکاس  ِ منی   من  توام  تو  خویشتنی

میان  شرم   ِحضورت   دوباره  گُر زده ام

تو    آفتاب    ِ  طلایی     کمال    ِ  ارحمنی

طلعت خیاط پیشه(طلای کرمانی)

نظرها 10 
  1. سحر جهانی

    خرداد 3, 1396

    درودهابانو خیاط پیشه ی گرامی 

    غزلی دلچسب وزیبا …..

    لذت بردم 

    شادوسلامت باشید 

  2. سمانه تیموریان

    خرداد 3, 1396

    درود بر ملکه شعر پاک

    پایدار باشید بانو 

  3. مهران اسدپور

    خرداد 3, 1396

    درود ها و دستمریزاد …

    مانا و نویسا باشید به مهر …

  4. طارق خراسانی

    خرداد 3, 1396

    قسم  بشیون  ِبغضی  که می بُرد نفسم

    برای غربت  این دل ، تو مأمنی، وطنی

    سلام و درو د بی حد

    چه غزل گرم و لطیفی!!

    لذت بردم

    دامریزاد بانو

    در پناه خدا

  5. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 3, 1396

    سپاس راز حضور پر مهرتان

    شما لطف دارید استاد

  6. مهدی صادقی مود

    خرداد 4, 1396

    سلام سرکار خانم خیاط پیشه

    زیبا سروده اید

    احسنت

  7. مهدی رفوگر

    خرداد 5, 1396

    سلام … درود …یکهزار درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا