🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل عاشق چه می خواهد بجز یار

(ثبت: 5877) اردیبهشت 1, 1397 

از آغوش نسیمی بوی یارم 

رسيد و باز مست و بی قرارم

الهى يا مرا بَر تا بَرِ او 

و یا او را بياور در کنارم

قسم بر حضرت یکتای دادار
ندارم در جهان جز عاشقی کار

تو پرسیدی دل طارق چه خواهد؟
دل عاشق چه می خواهد بجز یار؟