🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل من تاب ندارد

(ثبت: 222829) فروردین 9, 1399 

 

از برای ديدن رويت
دل من تاب ندارد
نگه ام خواب ندارد
دفتر و دیوان شعرم
غزلی ناب ندارد
همه گويند به انگشت اشاره
دگر آن عاشق دلسوخته
ارباب ندارد
گل نرگسم کجایی؟
ز فراق نرگس رویت
دل من تاب ندارد

اللهم عجل لوليک الفرج
سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1399

    سلام و درود

    اللهم عجل لوليک الفرج

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏❤️🌿

  2. علی معصومی

    فروردین 9, 1399

    ◇♡♡♡♡◇
    درود و ارادت
    ○○○○
    می رسد
    مردی که
    زنجیر غلامان
    بشکند
    “اقبال”
    ▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا