🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل من تنگ كه شد…

(ثبت: 2808) آبان 21, 1395 

دل من تنگ كه شد

ابر، سوز عطشم را فهميد

باد، حال نفسم را پرسيد

ماه، لبخند به رويم پاشيد

آسمان هم با مهر

گونه ام را بوسيد…

ياس، دل نازك بود

جامه اش را وسط باغچه ى خانه دريد…

ياكريمى لبِ ديوار نشست

ساقه ى تردِ نگاهم را چيد…

و كسى زمزمه كرد:

“”از چه دلتنگ شدى؟ زندگى يعنى يك سار پريد…””

شاپركها همه با ساز دلم رقصيدند…

قاصدكها همگى حال مرا فهميدند…

تو ولى…

تا ابد هيچ نخواهى فهميد!

 

نظرها
  1. سحر جهانی

    آبان 22, 1395

    درودبرشما بانوی هنرمند…..

    بسیاربسیار زیبا…….

  2. جواد مهدی پور

    آبان 22, 1395

    درود بر ملکه شعر پاک بانو آرامش گرانقدر

    عالی سرودید

    فوق العاده است

    لذت بردم از شعرتان

    زنده باشید

  3. طارق خراسانی

    آبان 22, 1395

    سلام و درود  بر ملکه شعر پاک

    الحق عنوان ملکه ی شعر  برازنده ی آن شاعر بزرگ معاصر است.

    به وجودتان چون گذشته افتخار می کنم

    در پناه خدا شاد زی

  4. زهره خسروی

    آبان 22, 1395

    سلام بانو

    خیلی زیباست

    و  استادانه  سروده اید!!

  5. سلام و درود

  6. خوب آمده است، تا : 

    تو ولى…

    لاکن خوب بود همینجا در ابهام رها میشد و با این جمله: 
    «تا ابد هيچ نخواهى فهميد!»

    مخاطب خود را تحقیر نمیکرد (البته شاید سری دارد که من نفهمیده ام). 

    خیلی ببخشید خیلی ببخشید شما استادید بلطف خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا