🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دمادم تا سحر

(ثبت: 235085) دی 15, 1399 

 

قطره اى بر خاك خشكم بوسه زد

با هزاران عطر گل پيمانه زد

ريخت بر جانم دمادم تا سحر

تا تمامى وجودم خنده زد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. گرامی درود
    مانا باشید
    🌸🌼🍁

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا