🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دمادم سرد شد آتشفشان ها زود…

(ثبت: 3463) اسفند 5, 1395 

دمادم  سرد شد آتشفشان ها زود

برای هرچه تب کردیم مشقی بود…

سراپا محوِ نبضِ حاکمِ طوفان

و گم کردیم گاهی کعبه ی مقصود

پرستیژ وتوهم بود و بد پاشید

شعار همدلی ،انسانیت بدرود…

وهرکس بهره برد از سیل و طوفانها

صداقت یا سیاست!؟ مشق طنز آلود…

به سمت منفعت چرخید حرکتها

حماقت موج شد در پیچ وتاب رود…

کسی ای کاش می آمد و می فهماند…

کجا!؟ کی !؟عشق شد در شهرمان مفقود…