🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دماوند

(ثبت: 246186) دی 28, 1401 

 

بر دامنه کشیده ای
رشته رشته
مروارید
دیو هزار چهره را
آورده ای به بند
با این همه شکوه
پوشیده ای سپید
مبارک ات باد
هزاران هزار درود
بی جنگ و بی گزند
عید در عید
مانی عروس
جاوید و سربلند

 

#مینا_یارعلیزاده
شعری از پیش❄

 

 

 

نظرها 16 
  1. سلام و درود و خدا قوت
    زیبا سروده اید

  2. طارق خراسانی

    دی 28, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌🌱

  3. جواد مهدی پور

    دی 28, 1401

    نمیدانم برف در شالیزار هم خود نمایی میکند یا نه
    ولی این اثر باشکوهتان دل انگیز و زیباااااا ست

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    درود بر شما استاد گرامی بانو یار علی زاده ی

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏🌹❤️

  4. حسن نبی

    دی 28, 1401

    درود
    بسیار زیبا سردید قلمتان سبز🌹

  5. زهرا آهن

    دی 28, 1401

    درود مهربانو علیزاده

    رقص قلمتان جاویدان

    تندرست و شاد باشید🙏🍃🌿🌷🌺🌸

  6. علی معصومی

    دی 28, 1401

    دروودهای فراوان
    بانو یارعلی زاده ی ارجمند
    💠💠💠
    پاینده و مانا باشید
    ♤♤♤

  7. دی 28, 1401

    درود بر شما بانو
    میگویند در ابتدا “دمابند” بوده اما به مرور زمان با کوچ لرهای کوچک و خان وندی به آن منطقه نامش دماوند شد! نامی که تا امروز هم مانده
    نویسا باشید

  8. صفا یغمایی

    دی 28, 1401

    درودبرشما بانو
    آفرین و درود برشما
    زیبا وباشکوه سروده‌اید.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا