🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیایی دگر باید

(ثبت: 262064) تیر 29, 1402 

 

قلم سکوت کن!!!
جای ما در این سیاره نیست
دنیایی دگر باید…
دفترم؛
پیله شو برای خطوط منقش در عمق سپیدی پیکرت
سایه ی شوم ارواح سرگردان طرد شده از دریای معرفت
بر آسمان چشمان شمس نیز سایه افکنده…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 29, 1402

    🌹🌹🌹

  2. پروانه آجورلو

    تیر 30, 1402

    مهرتان را سپاس🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا