🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیا و دامها

(ثبت: 253348) آذر 7, 1401 

 

در دلِ نیزار  و خس
خار بپایم خزید
دلخوش مردابها
غرقه به باتلاقها

خاطر آسوده ام
بر لب ساحل نشست
دید صعودی بلند
در گذر موجها

خواستم از این سکون
بشکفد این روزگار
یکشبه راهی شدم
با کمک بادها

جوشش پروازِ من
بال گشود و رهید
مست شدم در هوا
غافل از امواجها

کشتی طوفان زده
گیج و پریشان چو کاه
می بردم ناکجا
در دل امواجها

دور ز ساحل شدم
بسته به غرقابها
محو به پندارها
غرق به گردابها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا