🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیا چرا نامهربان بود

(ثبت: 964) اسفند 17, 1394 
دنیا چرا نامهربان بود

حتی تو هم حس ات به من حدس و گمان بود

وقتی غم تنهایی ام با من عیان بود

رویایِ تو هم قد برج شهرتان ،نه…..

دنیای ِ من اندازه ی یک قرص نان بود

رفتی و من با حرف مردم بغض خوردم..

سهم من از احساسِ تو زخم زبان بود

دلخوش به تو

به زندگی

به هیچ….

بودم

شادی همیشه سهم از ما بهتران بود

یک عمر سگ دو میزدی و دیر شد،حیف…

چه دیر فهمیدی اجل باد خزان بود

تنها سوال قبل دفنم را بپرسید

دنیا چرا دائم به کام دیگران بود؟!!

من که خودم بودم خودِ من.. درد این ست

پس زندگی با من چرا نامهربان بود؟!!………

سوگندصفا