🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوئل

(ثبت: 6343) مرداد 2, 1397 

زمین مجاور
دو مرد تکراری
شبیه حس تنازع، نبرد، ویرانی

عبور دخترکی

روی سطح سیمانی
نگاه ابری یک مرد
مرد قربانی

فرود تیشه سنگی
سکوت یک جلاد
همیشه قصه همین است
مرگ یک فرهاد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا