🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوای درد ===عیار عشق===راه آشتی

(ثبت: 1425) اردیبهشت 20, 1395 
دوای درد ===عیار عشق===راه آشتی

هوای  دشت  روم  بس  کول  سرده

دلم  از  دوری  دوستان   و  درده

اگر  خواسی  بپرسی  حال   تاته

دوای  درد  مو  تی  جومه  زرده

 ***           ****         ***

دلبرم  به  عشق  روی  تو  می خندم

درهای  قلبم  روی  دگری  می بندم

خوت  دونی  مهمون ثابت  قلب منی

تا  ابد  عیار  عشق  تو  می  سنجم

***           ****           ****

سر پیری  دلُم  بی یار  گشته

ز عشق  و عاشقی  بی زار گشته

مو و  دلبر  نداریم  راه  آشتی

چرا  ای  دل  چنین بیمار گشته

***           ****         ****

سلام  بر  همه  کاکا  و ددیلم 

دوستون  دارم

تاته دشمن زیاری