🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 101

(ثبت: 242796) آبان 22, 1400 

 

آمد نسيم باد بـهار اي رفيق مـا
آمد نسيمش از چمن باغ خوش صفـا
آن رنج و زهر باد خزان را كه ديده اي
نـزد صفاي باد بـهارش بيـا ، بيـا
٭٭٭
ما را اميد فيض باشد ، به نيـم شب
اين گفتگو نكو و مهم است در عرب
درمن اميد فيض كرامات ولطف توست
هر نيمه شب كه ذكر تو را آورم به لب
٭٭٭
خداوندا ، شدي بر دشـمنان دوست
از اين رأي تو دشمن مي شود لوست
مـرام دشـمنانت ، چون پلنگ است
مـرام دوستانت ، مثل آهـو سـت
٭٭٭
يك تار موي تو به هزاران دل آشناس
هر دل به بُعد موي تو دارد بسا سپاس
يارب مرا به بُعد همان مويت آرزوست
بر بعد تار موي تو دارم بس ا لتماس
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا