🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 104

(ثبت: 242914) آبان 28, 1400 

 

نكته ي ، نقطه توحيد براي من و توست
بايد آنرا بشناسيم صحيح است و درست
راه توحيـد نـشايد كه فراموش كنيـم
بايد آنرا بشناسيم از آن روز نـخست
٭٭٭
قصه آدم و حوا بُـوَد از روز نـخست
در جنان بودن و آن راه و نرفتن درست
حسن آن راه جنان را تو به مردم بـنما
به اميدي كه جنان معبد و منزلگه توست
٭٭٭
خـداوندا تويـي دانـا به هـر كار
چـرا خلق تـو هستـن مردم آزار
از اين خلقت به من جور و جفـا شد
مـرا در وَرطه ي اين جـور مـگذار
٭٭٭
خـدا لعنـت كنـد افـراد بدكـار
كه نيكـوكار را ، سـازن گـرفتـار
اگـر بدكار ، در خـلقي نـباشـد
شـود اصلاح كـار خلـق بسيـار
٭٭٭
خداونـدا ، سـر عدلـت نگهـدار
كه هر نيك و بدي با هـم شوند يـار
خدايـا عدل و انصافـت عيان كُـن
مطابق هـر بد و نيكان نـگهـدار
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا