🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 11

(ثبت: 236745) اسفند 12, 1399 

 

اينكـه خـدا مي بُـوَد آمرزگـار
واضـح و روشـن بُـوَد و آشكـار
بنده كه بـي فهم است و بـي درك و فكر
زين سـبب اسـت ، مـجرم پروردگـار
٭٭٭
قـادر سـبحانـي و پـروردگـار
بـنده خـود را بدهـد اين قـرار
تا كـه قـرارش نبـود خود سري
راه ديگـر پويـد و طـرز مـدار
٭٭٭
رهبـر توحيـد پـي كردگـار
رخ بـنمايـد بـر پـروردگـار
كار بشـر دسـت خـود بنـده نيست
دسـت خـداي است ، هـمه رأس كـار
٭٭٭
باغـبان ، باغ گـل از خزان به ياد آور
نوبـهار گل باشـد از حفاظـت داور
نوبـهار عمر ما بر هـمين مَثَل باشـد
يك نظر مسلّم كن گـر نباشـدت باور
٭٭٭
الا اي مـحبـان با عقـل و هوش
بـه پنـد نكويـان بـداريـد گـوش
ببينيـد و هر كـس به دنيـا كه بـود
بگوينـد و آن بـود و امـروز كـوش
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 13, 1399

    🌹🌸🏵️🌺🌷🌻💐

    • حسن مصطفایی دهنوی

      اسفند 14, 1399

      سلام و درود
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا