🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 23

(ثبت: 237606) فروردین 9, 1400 

 

در راه امـر و نـهي خداوند بـي زوال
آسودگـي براي بشـر مي بُـوَد مـحال
آسودگـي به راه خدايـي نـمي بُوَد
تلـخي دهـد به كام تو، آب اَر بُوَد زلال
٭٭٭
داد از اين آدم خاكـي ، كه نداند چه كُنـَد
هر چه بردست بيارد ، زِ جهان شكوه كنـد
داد و فرياد بـرآرَد ، كه مرا عيشـي نيست
اجلش كي بگذارد ، به جهـان تكيه كنـد
٭٭٭
آدمـي معرفت آمـوز ، كه مي بايد رفت
چنـد روزي اگرم هستـي و مي بايد رفت
اين سر گيج تو نگذاشت كه فكرت برسـد
زِ كجا آمـده اي ، تا به كجـا بايـد رفت
٭٭٭
خداونـدا غمـم بر غم فـزون شد
دلـم در راه عشقت غرق خون شد
اگـر در راه عشقـت مي دويـدم
كجا عشقـت به راهـم كاروان شد
٭٭٭
به راهت پـا و جسمـم ناتـوان شد
كه عشقـم شهرت دور جهان شد
كجا عشقـت به من اميدوار است
كـه اميدم به عشقـت مهربان شد
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 9, 1400

    🌷💐🌼🌻🌸🌺🌹

    • حسن مصطفایی دهنوی

      فروردین 12, 1400

      سلام و درود
      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا