🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 26

(ثبت: 237803) فروردین 17, 1400 

لطف خدا گر نبود ما همه فاني شديـم
لطف خدا بوده است تا همه آدم شديـم
لطف خدا را بِـبين، فيض رساند به ما
كز اثر فيض حق در رده ي عابديـم
٭٭٭
مـا از ديـار ملك صنوبـر بيامديـم
از عالـمي به عالـم ديگر بيامديـم
ما هر چه آمديـم وليكن به امر حق
نِي از براي خواهش خود، خودسرآمديـم
٭٭٭
ما به تولاي تـو جان مي دهيـم
وصف صفاتـت به ميان مي نـهيـم
درس مـحبّت بُـوَد از بـهر روح
راه به مـخلوق نشـان مي دهيـم
٭٭٭
دايره دور زمين، كي ره بر حق نبود
آن كره هاي ديگر، كي كه معلق نبود
بارگران زمين، روي كجا محكم است
آدم روي زمين، كي كه نبودش سجود
٭٭٭
كـار غلط كـي بتوانيـم كنيـم
جز به رضاي تـو توكل كنيـم
هر چه در اين دهر دني دست ماست
ما به رضايت به فـدايت كنيـم
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    فروردین 17, 1400

    درود بر شما🌹

    • حسن مصطفایی دهنوی

      فروردین 18, 1400

      سلام و درود بانو
      سپاس از حضورتان
      شادکام باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. کبری محمدی

    فروردین 17, 1400

    سلام و درودها
    قلم تان مانا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • حسن مصطفایی دهنوی

      فروردین 18, 1400

      سلام و درود بانو
      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا
      🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا