🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 27

(ثبت: 237863) فروردین 19, 1400 

 

هر چه در اين دهـر دنـي گشته ايـم
آن هوس خويش فقط كشته ايـم
ما هوس خويـش بـر انداختيـم
دست خود از دهر دنـي شسته ايـم
٭٭٭
هر آنكس را خدايـش داد پنـدش
خـدا بـشناس و را باشد پسنـدش
اگـر من حرف حق را راست گويـم
خلايـق حرف حق را بـشنوندش
٭٭٭
درمانسراي دور جهان در رضاي تـو
درمان درد مي بُود از آن دواي تـو
بشكسته سرمنم كه سَرَم را شكسته درد
درمان آن طلب كنم از مومياي تـو
٭٭٭
مـا هـمگـي والـه و شيـداي تـو
جـمله پراكنـده بـه صحراي تـو
هر چه بگشتيـم به هر كوه و دشت
هيـچ نديديـم زِ مـأواي تـو
٭٭٭
اگـر دانا دلـي ، بشنـو تـو از من
كـه تا از جور مردم ، گردي ايـمن
مكـن جور و جفـا بر هيچكـس
نـه بـر خلقـي ، نـه بـر افراد ميهـن

٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. کبری محمدی

    فروردین 19, 1400

    سلام
    درودها نثار حس زیبای تان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • حسن مصطفایی دهنوی

      فروردین 20, 1400

      سلام و درود بانو محمدی
      سپاس از حضور پر مهرتان
      سربلند و پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا