🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 34

(ثبت: 238303) اردیبهشت 2, 1400 

 

در آفرينش ما ، كـي آن نـشانه دارد
واضح كه ديده آن يار پا در ميان گذارد
اين خيل آدميزاد كي ديده آن خدا را
با دست قدرت خود ما را ميان بيارد
٭٭٭
در مجلس رقيبان گويا نشسته خاموش
در خلوت شبانه فردي نـموده مدهوش
دريا و دشت و صحرا پر شد ز گفتگويش
گفتار آن به ما گفت رعنا غزال آهوش
٭٭٭
ميـاور بـر زبـان ، نـام حَسن را
مسوزان اي خداونـد ، اين بـدن را
همه عمرم در اين آتـش كـه بودم
برون كُن زين بـدن، اين پيراهن را
٭٭٭
خداونـدا مـسوزان سينـه ام را
طـراز سينـه ي بـي كينــه ام را
من آن فرمان تـو اجـرا نـمودم
قبولـش كـن خـدايا طاعتـم را
٭٭٭
ترحّـم كـن خداونـدا حسن را
مسوزان اي خداونـد اين بـدن را
خداوندي كه فعلش فيض و رحم است
مبـارك كُن به من اول كفـن را
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    اردیبهشت 2, 1400

    درود بیکران

    ایام به کام

    سروده ی زیبایتان تحسین برانگیز است

    احسنت

    👏👏👏👏

    • حسن مصطفایی دهنوی

      اردیبهشت 3, 1400

      سلام و درود
      نظر لطف شماست
      در پناه خدا
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. کبری محمدی

    اردیبهشت 2, 1400

    سلام
    زیباست
    یادشان گرامی
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • حسن مصطفایی دهنوی

      اردیبهشت 3, 1400

      سلام و درود بانو
      نظر لطف شماست
      در پناه خدا
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا