🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 363

(ثبت: 251488) شهریور 31, 1401 

 

از اثـر امـر تـو دَم مي زنـــم
كـز اثـر وحـي ، قلـم مي زنـم
وحـي تـو دوري كنـد از وهـم من
گـر به دَمي چشم و به هم مي زنـم
٭٭٭
به آثـار الـــهـي دل بِـــبستـم
زِ آثــارش بســا اســـرار جُستـــم
اگــر اســرار آن نازل به من شـد
نَــجستم گر زِ غفلت چشم و بستـم
٭٭٭
زِ اسـرار خـدايم ، خـود شكستــم
به آثـارش مداوم پاي بـستــم
زِ اسـرار خـدا ، اين قـدر و دانــم
كه فعلاً بـر خـدايـم ، بنـده هستــم
٭٭٭
زِ اسـرار خـدايــي دل نكنــدم
بـه اسـرار الهـــي پاي بــندم
نـمي دانم در اين دنيـا ، كه هستــم
از اين دنيــا برون كــي مي برنــدم
٭٭٭
آنكه ثابت بُـوَد اين دايره پرگارش
آدمـي كو،كه تواند بـكند انكارش
قاب و قوسيني ، كو بر آن گام نهاد
مردمان تكيه كنند بر اثـر گفتارش
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 31, 1401

    درود بر جناب مصطفایی ارجمند
    زیبا سروده اید
    روح شاعر شاد باد
    آمین
    🌹🌹🌹🌹🌹🌿

    • ازنگاه پرلطف ومحبت شما شاعر و استاد بانوی گرامی
      کمال تشکر را دارم
      وجود بابرکتان در پناه حق باشد
      خداوند شاعر را رحمت فرماید ، الهی امین
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا