🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 64

(ثبت: 240081) تیر 2, 1400 

 

خدايـا آشنـا اول نـبودم
ولـي از اعتقـادم با تـو بـودم
به ذكـر و سجده تشويقم نـمودي
كـه من عشقـم به تشويقت فـزودم
٭٭٭
خـدايا رو به درگاه تـو بـودم
به تشويق تـو مي بود اين سجودم
خـداوندا اگـر فانـي شـوم من
نـمي دانـم چه باشم يا چه بـودم
٭٭٭
ز اول در رهـت پوينـده بـودم
به ذكرت روز و شب جوينـده بـودم
به ظاهـر كي تـو را ديـدم خـدايا
به باطن من تـو را جوينـده بـودم
٭٭٭
خـداوندا من آن حرف تـو گفتـم
ز مژگان خاك درگاهـت بروفتـم
روايتـها كه خلقت ، گفتنـد از تـو
كـم و بيشـش نكردم آن بگفتـم
٭٭٭
خـداوندا كجـا كارم خطا بـود
مگـر عجزم به درگاهـت جفا بـود
ترحـم هر چقـدر بر من نـمودي
به درد بـي دوايـم كي شفـا بـود
٭٭٭
نسیم گلشن حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود ها بزرگوار🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا